Friday, August 10, 2012

Darah

Hidung aku berdarah lagi... haiyaa...tried to make it stop tp itu darah degil. Now sumbat sikit guna tisu...tidak batal puasa bha kan? huhuhu...sumbat ujung2 jak...sudahla darah kurang, now hidung pn rajin keluarkan darah. dr semalam kepala asek pening...mayb sebab kurang tido...al maklumlah, nak raya kan...ramai pinjam aku kemas rumah n pasang wallpaper dorang...insyaAllah malam ni sambung buat tempat bu noi lg...plan tido d sana jak...so tak payah kabut mo sahur lg..

semalam kami sekeluarga berbuka di Masjid Bandaran, Likas.. Thanks to mama tua coz sediakan table utk kami... pas berbuka, terawih kat sana...malam ni insyaAllah p kenduri tahlil arwah pakcik Pisingan pula. Hopefuly aku dpt bertahan...now pn sdh rasa weak... mana taknya, sudah ar skrg ni aku sorang jak standby d opiz.. kak lizah cuti, marini lak cuti bersalin... pening terkejar2 5 buah telefon, mana lg mo atur Talk To Us...blm lg SMP n report aku yg lain2...aduoiyaaa... tp alhamdulillah, td audit 5S, department kami dpt Cemerlang...last minute punya kerja...tak sangka ble dpt 84.26%...alhamdulillah...

No comments:

lamanya x update blog. actually xtau mau tulis apa.. lama x mengarang.. bz dgn kehidupan di dunia realiti..   oh ya.. beberapa bulan lalu, a...