Monday, June 11, 2007

bicara semalam

hr ni aku penat.. d ofis x bz, tp otak lak penat.. tataw napa.. aku byk guna otak kot.. td ada org msg aku kat myspace.. tergelak aku baca msg dia.. hahaha... x logik betul... dia bg msg ni


rom:
http://www.myspace.com/jeffsiddek
Date:
Jun 10, 2007 10:07 AM
Flag as Spam or Report Abuse [ ? ] Date Sent: 6/9/2007 6:07:00 PM
Subject:
hiiii
Body:
haii,how r u? i love all ur pic...nicely done,..u shud take up modelling...who's knoe mayb u r the next era fazira ....anyway beautiful,..Im jeffsiddek,...u can col/sms me 019 2023 979 or add me in ym jeffsiddek@yahoo.co.uk let b frens and open new doors..thks


kelakar kan?? huahuahuahuahua...


aku mau letak sajak aku lg.. sajak ni takda kena mengena gan idup aku...


BICARA SEMALAM [Nazilah Amidin @ Ninong]

Bicara semalam..
diselaputi berjuta kepalsuan
walau ku sedar kau menyedari
tanpa secalit keraguan
kau ku yakini

Bicara semalam..
mengungkap beribu persoalan
bukan aku tapi dirimu
jambatan kasih ku musnahkan
dan kau makin keliru

Bicara semalam..
mengundang pelbagai duka
melempar segala suka
bukan aku meminta
namun semua yang berlaku di luar duga

Bicara semalam..
tak daya ku huraikan
walau dirimu ku rindu
namun segalanya ku pendamkan
demi sayangku padamu

No comments:

lamanya x update blog. actually xtau mau tulis apa.. lama x mengarang.. bz dgn kehidupan di dunia realiti..   oh ya.. beberapa bulan lalu, a...