Monday, March 22, 2021

lamanya x update blog. actually xtau mau tulis apa.. lama x mengarang.. bz dgn kehidupan di dunia realiti.. 

 oh ya.. beberapa bulan lalu, aku perasan sajak yg aku tulis bertajuk 'AKU' , 'BICARA SEMALAM' dan 'CERITA RINDU' banyak kena share oleh blogger lain.. for me, ok la tu.. ada juga yang minat dengan sajak yang aku buat.. tp yg sedihnya, dorang x letak kredit hehehe... bukan senang cari idea tau :) .. tp apapun, terima kasih la kepada yg sudi share sajak2 aku..

aku rindu menulis dan melukis.. tp macam masa mencemburui aku.. cewahhh.. rasanya jemari2 ni keras sdh mau melukis.. takpala.. anak aku macam minat dengan dunia lukisan.. so aku happy jugakla.. 

stakat ni jakla yg aku mampu karang di blog yg jarang2 update ni...

semoga kita semua diberi kesihatan yang baik dan covid19 berkurang atau terus hapus dari muka bumi ni... InsyaAllah..



No comments:

lamanya x update blog. actually xtau mau tulis apa.. lama x mengarang.. bz dgn kehidupan di dunia realiti..   oh ya.. beberapa bulan lalu, a...