Monday, July 6, 2009

Tag diberi...Gue menerima

1. Nama panggilan saya: Ninong, Zilla, Achik
2. Saya sedang mendengar: Bunyi bell kucingku
3. Kekasih saya sekarang: Sulit ni~!!
4. Mungkin saya patut: Sambung mainn game CSI...
5. Saya suka: Buat apa yg sy suka
6. Sahabat-sahabat baik saya: Mrk yg mengangap sy sahabat mrk..
7. Saya tak faham: Knp horatio kena tembak
8. Kerjaya saya sekarang: Layan marah org
9. Saya baru kehilangan: rasanya takda
10. Ramai yang berkata saya: Kelakar dan serius
11. Makna nama saya: Org yg menurunkan
12. Di suatu tempat, seseorang sedang: Tgk TV
13. Bila saya terjaga dari tidur: Kemas katil
14. Saya paling meluat bila: Org tidak percaya sy
15. Saya rasa haiwan yang paling comel adalah: kucing
16. Aktiviti/program hari ini: lipat kain dan main game
17. Malam ini saya akan: main game
18. Esok saya akan: teman dill di kedai rasanya..
19. Sebelum tidur saya akan: baca doa tidur..
20. Perancangan hujung minggu: tiada hujung minggu bg sy..
21. Saya sedang menanti: bonus
22. Saya rasa kesal bila: Saya sakiti hati orang yang saya sayang.
23. Saya sangat berharap bila: Saya dapat duduk rumah, goyang kaki, duit masuk setiap bulan.
24. Saya rasa saya seorang yang: Moody.
25. Telefon bimbit saya: Nokia N70.
26. Saya sedang merindui: tiada
27. Umur saya sekarang: 25 +
28. Pengalaman pahit untuk minggu ini: load shedding sana sini
29. Pengalaman manis untuk minggu ini: tgk wayang dgn member
30. Kali terakhir tengok wayang: last week
31. Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak: ntah...tatau lg
32. Dalam dompet saya ada wang sebanyak: RM 57.96
33. Kali terakhir menonton televisyen: td..CSI Miami
34. Channel TV kesukaan saya: Layan jak yg kena di hati


No comments:

lamanya x update blog. actually xtau mau tulis apa.. lama x mengarang.. bz dgn kehidupan di dunia realiti..   oh ya.. beberapa bulan lalu, a...