Friday, September 28, 2007

kena tagged T_T

..:: Eight random facts/habits about me ::..

1) kawan??
aku ni ramai kwn.. lelaki perempuan semua jd kwn aku.. kalau aku ckp minah or mamat tu besfren aku, nnt ada pula yg terasa hati.. tp dr form 4 hingga skrg aku paling rapat dgn lejawati abd musa.. kawan dunia akhirat aku insyaAllah.. byk yg aku share dgn dia dr dulu hingga skrg.. walaupun kami pnh x berjumpa bertahun2 coz masa tu aku belajar d KL tp kami ttp dekat di hati.. alaaaaa.. mcm aur dgn tebing gitu..skrg dia pula belajar d KL.. jarang dpt jumpa.. i miss u fren..

2) Alergic Pada Habuk
Aku ni alergic gan habuk.. mana ada habuk sana aku bersin.. hidung aku sensitif dgn habuk.. blh gatal hidung dibuatnya..

3) Wajib ada pen dan notebook
Aku ni x blh kalau x bawa pen n notebook dlm beg aku.. kenapa? sbb aku ni suka tulis sajak n suka copy ayat2 yg aku rasa best.. kalau ada jak idea, x kiralah masa tu aku tgh mkn ka, jalan2 ka or apa2 jak r, aku mesti salin dlm notebook aku..

4) Kaki Kuiz n Trivia
hahh.. ni lg satu hobi aku... aku suka main kuiz n trivia.. activekan otak aku.. so kalau siapa2 berminat silalah kunjungi http://www.kampungchat.net...

5) Suka minum nescafe
aku ni addicted to nescafe.. sehari x minum nescafe mmg x sah.. dlm sehari aku blh habiskan tiga teko nescafe.. harap2 x kena ulcer perut.. nau'zubillah...

6) Paling suka novelis bikash nur idris and nass alina noah
pendek kata.. semua novel dua minah ni aku ada..

7) loyar buruk
org ckp aku ni loyar buruk, kelakar and sometimes serius.. tu org ckp laa.. leja x blh tgk muka aku coz dia mesti gelak.. aku pn tatau apa yg lawak dgn muka aku ni... mau ckp aku clown, aku rasa aku cute sikit dr clown.. ekekeke... tp d ofis aku kena panggil 'peguam' and 'budak nakal'.. mau tahu sebabnya?? p tanya org ofis aku..

8) penat
aku mmg tersangatla penat.. so aku minta diri utk tido..


Tagging rules
1. Each blogger must post these rules.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged and to read your blog.

and; 8 Persons to get tagged
1) dilla
2) dayana
3) nass alina noah
4) fairy
5) mersik
6) rnysa
7) hlovate
8) khairil

No comments:

lamanya x update blog. actually xtau mau tulis apa.. lama x mengarang.. bz dgn kehidupan di dunia realiti..   oh ya.. beberapa bulan lalu, a...